Verkkokaupan tilaus -ja palautusohjeet

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus verkkokaupastamme ostamillesi tuotteille. Peruutusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Palautus tehdään ilmoittamalla siitä ensin sähköpostilla osoitteeseen info@euro95.fi  jolloin sovitaan palautuksen toimintatatavasta.

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja virheetön.  Palautusoikeus ei koske leluja, alusvaatteita, koulutarvikkeita, elintarvikkeita, juomia tai karamellejä. Palautuksen syyn tulee olla tuotteen toimintaan liittyvä vika. (Tarkastamme jokaisen lähettämämme tuotteen ja kirjaamme ylös niiden laadun valokuvan kera).

NOUTOPISTEEN VALINTA

Ilmoita lisätietoja kentässä maksun yhteydessä mihin paikkaan haluat pakettisi toimitettavan.

Kun kyseessä on posti: valitse  tästä           https://www.posti.fi/fi/palvelupisteet-kartalla

Kun kyseessä on matkahuolto: valitse tästä        https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


 Palautusohje 14 päivän kuluessa tuotteen       vastaanottamisesta

Verkkokaupastamme ostetun tuotteen voi palauttaa myymäläämme tai toimimalla sovitulla tavalla yhteydenoton jälkeen. Tuotteen mukana tulee olla tällöin palautuslomake.  Tuote tulee palauttaa mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä laatikossa tai kirjepussissa jossa se lähetettiin.

Tuotehyvitys tehdään pankkitilille, joka on ilmoitettu palautuslomakkeella. Palautettua verkkokaupasta ostettua tuotetta ei hyvitetä käteisenä myymälöissämme vaan verkkokauppa hoitaa maksun. Myymälämme henkilökunta ei hoida verkkokauppa-asioita mutta antaa mielellään neuvoja asian hoitamiseksi.

Verkkokaupan palautusoikeus ei  koske seuraavia tuotteita tai tuoteryhmiä:

  • sinetöidyt, toimitetut ja avatut CD-, DVD- tai Blu-ray-levyt tai tietokone- tai konsolipelit
  • elintarvikkeet, juomat, karamellit, sipsit
  • lelut jotka rikkoontuvat tai menevät likaisiksi käyttäjän omasta toimesta lelun toiminnan luonteen vuoksi kuten stressilelut, puristeltavat lelut, fidgetit, pyssyt panoksineen, jousipyssyt, alusvaatteet, naamarit (hygieniasyistä), kosmetiikkatuotteet, pipot ja hanskat, uimatarvikkeet ja siivousvälineet

Pakkaus- ja palautusohje, korvaaminen

  1. Pakkaa verkkokaupastamme tilaamasi, postitse palautettava tuote ja tuotteen oma myyntipakkaus huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon tai kirjepussiin missä se tuli ja sulje se hyvin. Mikäli tuote katoaa matkalla tai hajoaa, ei sitä korvata koska se on pakattu huolimattomasti. Palautuksen voi tehdä ainoastaan 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  2. Liitä täytetty palautuslomake paketin sisälle Mikäli hukkaat sen, voit pyytää sähköpostilla uuden lomakkeen. Täytä palautuslomake huolellisesti. 
  3. Pyydä kuitti palautuksestasi Postin tai matkahuollon tiskillä. Säilytä saamasi kuitti, kunnes olet saanut rahat palautuksesta tilillesi.
  4. Hyvitämme palautettujen tuotteiden arvon 14 päivän kuluessa siitä, kun verkkokauppamme on vastaanottanut tuotepalautuksen tai siitä, kun olet palautuskuitin avulla osoittanut palauttaneesi tuotteen. 

Ppalautusohjeet koskevat ainoastaan verkkokaupastamme ostettujen tuotteiden palauttamista. Myymälästä ostettu tuote palautetaan aina myymälään ellei sähköpostitse muuta sovita.

Tämä linkki vie sinut myös verkkokauppaamme  https://www.euro95.fi/verkkokauppa/


OHJEET PÄIVITETTY 28.11.2022